“تخریب” دلار آمریکا—ایلان ماسک، میلیاردر تسلا، هشدار ورشکستگی 35 تریلیون دلاری را صادر کرد زیرا معامله گران روی افزایش قیمت بیت کوین دونالد ترامپ شرط بندی کردند

بیت‌کوین در این هفته پس از افزایش قیمت‌ها، بخشی از شتاب خود را از دست داده است زیرا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در آستانه سقوط بمب بیت‌کوین است.

اکنون در CryptoAsset و مشاور بلاک چین فوربس مشترک شوید و پس از زلزله نصف شدن بیت کوین، «بلاک‌باسترهای بلاک‌چینی را که برای 1000 درصد سود بیشتر آماده شده‌اند، کشف کنید».

با وجود اینکه مارک کوبان، سرمایه‌گذار میلیاردر، پیش‌بینی «دیوانه‌کننده» قیمت بیت‌کوین را منتشر کرد، قیمت بیت‌کوین از سطح 70000 دلار به ازای هر بیت‌کوین که از نزدیک مشاهده می‌شد، کاهش یافته است.

اکنون، پس از اعتراف جانت یلن، وزیر خزانه داری به ترس های خود از آینده دلار آمریکا، ایلان ماسک، میلیاردر تسلا هشدار داده است که دلار آمریکا به سمت «ویرانی» می رود و انبوه بدهی مارپیچ 35 تریلیون دلاری می تواند آمریکا را «ورشکسته» کند. فکر می کنم می تواند قیمت بیت کوین را بالاتر ببرد.

مدیر عامل ForbesBlackRock پس از چرخش کریپتو که باعث افزایش قیمت بیت کوین، اتریوم و XRP توسط بیلی بامبرو شد، هشدار بزرگی صادر کرد. تاریخ و شما را جلوتر از روند صعودی بازار بیت کوین و کریپتو نگه می دارد

اطلاعات بیشتر از Forbes Advisorbest حساب های پس انداز با بازده بالا از 2024bykevin paynecontributorbest 5 ٪ حساب پس انداز سود 2024bycassidy Hortoncontributesla میلیاردر الون مس هشدار داده است که دلار آمریکا در معرض خطر "تخریب" به عنوان 35 دلار است کشوری که برخی فکر می کنند قیمت بیت کوین را توربو شارژ می کند.

ماسک در کنار تصویری که نشان می‌دهد ایالات متحده در آستانه ابرتورم قرار دارد، به X ارسال کرد: Getty Images: «شما می‌توانید بپرسید که ما با تخریب ارزش دلار کجا هستیم. ماسک در پاسخ به یکی از بنیانگذاران دوج کوین رقیب بیت کوین مبتنی بر میم که بر افزایش هزینه پرداخت سود بدهی های ایالات متحده تأکید کرد، افزود: «آمریکا [به هر حال] در حال ورشکستگی است.

بر اساس تحلیل اخیر دفتر بودجه کنگره، پس از آنکه تورم شدید فدرال رزرو را وادار کرد تا پس از کووید-کووید، فدرال رزرو را تحت فشار قرار دهد تا نرخ بهره را به میزانی که قبلاً دیده نشده بود افزایش دهد، پیش بینی می شود که پرداخت بهره بدهی ایالات متحده در سال جاری به 870 میلیارد دلار برسد. دوران خرج کردن و چاپ پول

در اوایل سال جاری، تحلیلگران بانک آمریکا هشدار دادند که بار بدهی ایالات متحده در حال افزایش است و به یک تریلیون دلار در هر 100 روز افزایش می یابد که باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود.

مایکل هارتنت، استراتژیست ارشد بانک آمریکا، در یادداشتی به مشتریانی که توسط CNBC دیده شده است، نوشت: «بدهی ملی ایالات متحده هر 100 روز یک تریلیون دلار افزایش می‌یابد. بیت کوین در حال نزدیک شدن به بالاترین سطح تاریخ است."

اکنون برای CryptoCodex ثبت نام کنید—یک خبرنامه رایگان و روزانه برای کنجکاوهای رمزنگاری

فوربس آهنگ خود را تغییر داد- ترامپ نشان داد بیت کوین و کریپتو «ناگهانی» مدیر عامل JPMorgan در میان افزایش قیمت بالا رفته توسط بیلی بامبروقیمت بیت کوین طی سال گذشته افزایش یافته است که تا حدی به دلیل افزایش مارپیچ بدهی ایالات متحده … [+] دلار به گفته ایلان ماسک، میلیاردر تسلا، این خطر "ورشکستگی" ایالات متحده را به همراه دارد.

Forbes Integer AssetsHartnett پیش‌بینی کرد که صندوق‌های نقدی قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) که در چند ماه گذشته وال استریت را طوفانی کرده‌اند، تا حدودی به دلیل سقوط دلار آمریکا در مسیر یک «سال انفجار» قرار دارند.

این هفته، ماسک که پس از سوء قصد نافرجام علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا، از ترامپ حمایت کرده است، این گمانه‌زنی‌ها را برانگیخت که ترامپ ممکن است اعلامیه بیت‌کوین را تغییر دهد.

شان مک نالتی، مدیر معاملات در آربلوس مارکتز، به بلومبرگ گفت: «بیت کوین اکنون نماینده ای برای پیروزی ترامپ است.

من را در توییتر دنبال کنید. Billy club BambroughFollowingمن یک روزنامه نگار با تجربه قابل توجه در پوشش فناوری، امور مالی، اقتصاد و تجارت در سراسر جهان هستم. به‌عنوان سردبیر Finding of fact.co.uk، من در مورد چگونگی تغییر تجارت، روندهای سیاسی و آخرین فرهنگ و سبک زندگی، گزارش دادم. من ظهور بیت کوین و ارزهای دیجیتال را از سال 2012 پوشش داده ام و ظهور آن را به عنوان یک فناوری خاص به عنوان بزرگترین تهدید برای سیستم مالی مستقری که جهان تاکنون دیده است و مهمترین فناوری جدید از زمان خود اینترنت ترسیم کرده ام. من برای CityAM، فایننشال تایمز، و نیو استیتسمن از جمله کار کرده و نوشته ام. من را در X @billybambrough دنبال کنید یا در billyATbillybambrough.com به من ایمیل بزنید. افشا: من گهگاه مقدار کمی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نگه می دارم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ

* چاپ مجدد و مجوزها

In the event you loved this post and you would like to receive details with regards to اخرین اخبار خرید خودرو در سامانه یکپارچه; http://PK, generously visit our web site.

Add a Comment

Your email address will not be published.